tirsdag 1. juli 2014

14. juli 2014 drar jeg og en kamerat (Eirik) til Kirkenes for å gå/padle Pasvikdalen på langs. Distansen er 12 mil og vi planlegger å bruke 19 dager på turen. Vi kommer ikke til å følge Pasvikelva, men heller gå gjennom de dype skogene fra vann til vann med kano. Vi skal ha med nok mat, men satser også på å skaffe mye selv ved hjelp av fiskestanga. Dette blir min første ordentlige langtur/ekspedisjon. Å tilbringe så mange dager i tilnærmet urørt natur og milevis fra folk kommer til å bli fantastisk! Jeg kommer til å skrive om forberedelser i første omgang. På grunn av dårlig dekning og avstand fra sivilisasjon skal jeg skrive logg for hånd hver dag på turen. Denne skal jeg siden overføre hit. Kamera skal selvfølgelig med, og jeg regner med å få tatt mye bilder som kan legges ut her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar